КОНКУСНА ПРОГРАМА "КРАЩИЙ ЮНИЙ ПАРЛАМЕТАРІЙ"

Фінальна конкурсна програма номінації “Кращий юниЙ парламентарій




Сценарій проведення.





1.    Ділове спілкування



Прес – конференція  на тему “Реальність самоврядування дітей у державі дорослих”



Команда приймає участь у конкурсній програмі два рази -  як виступаючі на прес-конференції та в якості журналістів.



Завдання для команди:



1.   Висловити свою точку зору з даного питання, спираючись на досвід роботи своєї організації. Дати відповіді на запитання журналістів.



2. Поставити виступаючим цікаві та змістовні запитання, в тому числі і провокаційні.


Критерії оцінювання:



1. Вміння триматися впевнено, створювати враження бадьорої, енергійної, ділової людини                                                                                                                              10 балів

2.  Дотримання правил ділового етикету                                                                         10 балів

3.   Вміння чітко і ясно формулювати запитання чи відповіді                                     10 балів

4.   Вміння конкретно, ясно і змістовно презентувати свою точку зору      

     згідно теми конференції                                                                                                  10 балів

5.  Згуртованість команди виступаючих, створення враження “єдиної

     команди”                                                                                                                             10 балів

6. Вміння виходити зі складних ситуацій, ухилятися від прямої відповіді на провокаційні та некоректні запитання                                                                                                      10 балів



Умови проведення:



Кожна із команд відповідно жеребкуванню виступає у ролі журналістів, а потім виступаючих на прес-конференції. Час кожного етапу гри 10 хвилин (3 хвилини – виступ, 7 хвилин – відповіді на запитання журналістів).

Кращою в даному напрямку визнається команда, яка набрала найбільшу кількість балів.





2. Правознавство.



Правовий брейн-ринг



Між собою в першому турі змагаються попарно 4 команди (згідно жеребкування), в другому – дві команди-переможиці першого туру.

Кращою визнається команда, що перемогла в другому турі.



Завдання команд:



Дати правильні відповіді на всі питання.



Критерії оцінювання:



1.     Швидке реагування та правильність відповідей на поставлені питання.





3. Держава  і право.


“Республіка дітей в державі дорослих”


Завдання для команди:

Презентувати модель Республіки дітей в Державі дорослих.  10 хвилин.



 Критерії оцінювання:



1.   Уміння, спираючись на знання основ правознавства, аргументовано довести необхідність створення Республіки дітей в державі дорослих.                                                                                                                           10 балів

2.   Відповідність моделей управління Республікою дітей принципам організації діяльності апарату демократичної держави та громадянського суспільства.                                                                                                                                                                                   10 балів

3.   Розкриття технології організації політичної влади.                                                     10 балів

4.   Відповідність презентації правилам публічного виступу та ділового етикету.                                                                                                                                10 балів

5. Згуртованість команди виступаючих, створення враження “єдиної команди”                                                                                                                                                              10 балів





Перемогу отримує команда, яка набере найбільшу кількість балів.









4. Зв’язки з громадськістю



“Наші конкретні справи”




Проект одного із заходів, що можливо реалізувати в Республіці дітей



Завдання для команди:



1. Презентувати свій проект                                                                                           1-2 хвилини



2. Зробити йому рекламу                                                                                                 1-2 хвилини



3.Зацікавити партнера своїм проектом. Визначити механізм співпраці                                                                      



3 хвилини

4.Переконати спонсора виділити кошти для реалізації даного проекту                                  

                                                                                                                                                 3 хвилини

5. Переконати ( зацікавити) публіку (клієнтів чи ін.) віддати перевагу саме даному проекту, а не іншим.                                                                                                                            3 хвилини



Критерії оцінювання




1.   Аргументоване доведення необхідності реалізувати саме даний

проект                                                                                                            10 балів                     

2. Злагодженість та згуртованість команди                                                 10 балів

3. Впевненість та зібраність виступаючих. Знання 

     методики публічного виступу                                                                     10 балів

4. Знання правил ділового етикету .                                                              10 балів

5.   Зміст та доцільність використання вибраного варіанту презентації та реклами даного проекту                                                                                                          10 балів

6.   Вміння працювати зі спонсорами                   чек на 100% або 25%                               

                                                                          Фінансування (10б., 3 б.)

7.   Вміння працювати з  партнерами та

    вести ділові переговори                                   договір про співпрацю

                                                                                            (10 балів, 3 б.)

8.   Зацікавлення своєю діяльністю

    громадян Республіки                                         банкноти умовної грошової

                                                                                одиниці (1 бал за кожну)



 Наприкінці конкурсної програми кожна команда повинна отримати:

-         від спонсорів: чек на повне чи часткове фінансування заходу або відмову;

-         від партнерів: підписаний договір про співпрацю або відмову;

-         від глядачів: умовну грошову одиницю за  участь у даному проекті.






             Ділова гра “Створимо імідж своєї організації”


Умови гри:



Кожна команда за жеребкуванням отримує конкретну територію (“станцію”) та завдання для його виконання з “гостями станції”.

Через 10 хвилин “гості” змінюватимуться, а завдання залишається одне і те ж. Виконувати його потрібно так, щоб створити позитивний імідж своєї організації і залишити якнайкраще враження про себе.



Хронометраж виконання завдання:



1 хвилина: Вітаємо гостей, презентуємо свою організацію.

3 хвилини: Працюємо з “гостями” над завданням.

1 хвилина: Підводимо підсумок спільної діяльності та прощаємося з

                   “гостями”.

2 хвилини:  Заповнюємо рейтингові таблиці.

3 хвилини:  Проводжаємо “гостей” і зустрічаємо наступну групу.



Критерії оцінювання “гостями” “господарів” станції:



1.   Створення приємного враження прийомом та гостинністю.

2.   Змістовність та живий,цікавий виклад презентації своєї організації.

3.   Чіткість, ясність, простота  у поясненні завдання.

4.   Створення атмосфери доброзичливості, азарту, бадьорості та завзяття.

5.   Вміння справити враження “єдиної дружної команди”.



Завдання для роботи на станціях:



-         разом виконати пісню;

-         зробити ранкову гімнастику;

-         розучити веселу “кричалку”;

-         провести коротеньку гру;

-         провести конкурс;

-         придумати ескіз емблеми фестивалю;

-         разом виконати танець;

-         створити малюнок-аплікацію;

-         провести бій скоромовок;

-         провести веселий конкурс.



Нагородження



Грамотами та Листами Подяки нагороджуються кращі команди-учасниці ділової гри “Створюємо імідж своєї організації”





Грамотами конкурсу нагороджуються кращі команди – учасниці фінальної конкурсної програми у певному напрямку.



Індивідуальними Дипломами конкурсу та подарунками нагороджуються найактивніші учасники кожного напрямку.

конкурсу.



Дипломами  конкурсу та подарунками нагороджуються три команди, які в загальному заліку набрали найбільшу кількість балів.


Немає коментарів:

Дописати коментар