- Створення ініціативної групи з питань організації учнівського самоврядування.
- Вивченні і організація реального стану самоврядування учнів в закладі.
- Формування проблем і завдання, які потрібно вирішити з даного питання.
- Аналіз можливостей членів педагогічного колективу для організації роботи з певними ланками або членами самоврядування
- Аналіз досвіду учнів(загальний та індивідуальний) з питань організаторської діяльності. Провести тестування, бесіди з дітьми з організаторськими здібностями.
- Підбір, підготовка та вивчення наукової літератури з питань самоврядування та громадського виховання.
- Проведення круглих столів, педрад, засідань, методичних об’єднань, учнівських зборів, диспутів, дебатів, конференцій з даного питання.
- Колективний пошук оптимальної структури самоврядування з урахуванням специфіки школи.
- Визначення мети, завдань, пріоритетів у роботі органів самоврядування.
- Розробка основної документації(статут, положення про вибори).
- Організація і проведення “виборчої кампанії” (голови та комісії).
- Обговорення передвиборних програм кандидатів та голів комісій, їх аналіз, вибір цікавих ідей.
- Розроблення програми діяльності органів самоврядування на основі програми кандидата — переможця з урахуванням цікавих ідей інших кандидатів.
- Конкурс проектів діяльності певних комісій.
- Визначення кола прав та обов’язків учнівського самоврядування, окремих комісій, членів, тощо. Розробка інструктивних та методичних документів та рекомендацій(інструкцій, пам’яток, договорів, угоди, правила, закони, декларації, тощо).
- Формування активу ядра учнівського самоврядування.
- Підготовка кураторів, консультантів, та тренерів для навчання активу, організації роботи певних ланок самоврядування.
- Визначення першочергових, невідкладних завдань для роботи органів самоврядування.
- Створення шкіл (секцій) навчання активу.
- Розробка системи взаємо інформованості.
- Пошук партнерів по спільній діяльності, дорослих, які цікавляться розвитком дитячого самоврядування, шефів, меценатів.
- Забезпечення підтримки роботи органів самоврядування у вищих ланках освіти та місцевого самоврядування.
- Розроблення фірмового стилю органів самоврядування.
- Діагностика різних аспектів розвитку і функціонування моделей учнівського самоврядування, систематичне вивчення громадської думки(учні, батьки, вчителі), моделювання рейтингової шкали.
- Створення системи стимулювання творчого самовдосконалення лідерів, активних учнів, батьків, вчителі, шефів, тощо.
- Проведення підсумкових конкурсів, оглядів на найактивніший колектив, актив класу(гуртків), лідера класу, гуртка, школи(Лідер Року, Куратор Року, Комісія Року, тощо).
ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ (РЕОРГАНІЗАЦІЇ) ОРГАНУ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар