ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ (РЕОРГАНІЗАЦІЇ) ОРГАНУ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ


  1. Створення ініціативної групи з питань організації учнівського самоврядування.
  2. Вивченні і організація реального стану самоврядування учнів в закладі.
  3. Формування проблем і завдання, які потрібно вирішити з даного питання.
  4. Аналіз можливостей членів педагогічного колективу для організації роботи з певними ланками або членами самоврядування
  5. Аналіз досвіду учнів(загальний та індивідуальний) з питань організаторської діяльності. Провести тестування, бесіди з дітьми з організаторськими здібностями.
  6. Підбір, підготовка та вивчення наукової літератури з питань самоврядування та громадського виховання.
  7. Проведення круглих столів, педрад, засідань, методичних об’єднань, учнівських зборів, диспутів, дебатів, конференцій з даного питання.
  8. Колективний пошук оптимальної структури самоврядування з урахуванням специфіки школи.
  9.  Визначення мети, завдань, пріоритетів у роботі органів самоврядування.
  10. Розробка основної документації(статут, положення про вибори).
  11. Організація і проведення “виборчої кампанії” (голови та комісії).
  12. Обговорення передвиборних програм  кандидатів та голів комісій, їх аналіз, вибір цікавих ідей.
  13. Розроблення програми діяльності органів самоврядування на основі програми кандидата — переможця з урахуванням цікавих ідей інших кандидатів.
  14. Конкурс проектів діяльності певних комісій.
  15. Визначення кола прав та обов’язків учнівського самоврядування, окремих комісій, членів, тощо. Розробка інструктивних та методичних документів та рекомендацій(інструкцій, пам’яток, договорів, угоди, правила, закони, декларації, тощо).
  16. Формування активу ядра учнівського самоврядування.
  17. Підготовка кураторів, консультантів, та тренерів для навчання активу, організації роботи певних ланок самоврядування.
  18. Визначення першочергових, невідкладних завдань для роботи органів самоврядування.
  19. Створення шкіл (секцій) навчання активу.
  20. Розробка системи взаємо інформованості.
  21. Пошук партнерів по спільній діяльності, дорослих, які цікавляться розвитком дитячого самоврядування, шефів, меценатів.
  22. Забезпечення підтримки роботи органів самоврядування у вищих ланках освіти та місцевого самоврядування.
  23. Розроблення фірмового стилю органів самоврядування.
  24. Діагностика різних аспектів розвитку і функціонування моделей учнівського самоврядування, систематичне вивчення громадської думки(учні, батьки, вчителі), моделювання рейтингової шкали.
  25. Створення системи стимулювання творчого самовдосконалення лідерів, активних учнів, батьків, вчителі, шефів, тощо.
  26. Проведення підсумкових конкурсів, оглядів на найактивніший колектив, актив класу(гуртків), лідера класу, гуртка, школи(Лідер Року, Куратор Року, Комісія Року, тощо).


Немає коментарів:

Дописати коментар