АЛГОРИТМ ПІДГОТОВКИ ПРОЕКТУ/ЗАХОДУ



1. Назва  заходу. Вона повинна розкривати суть, зміст того, що ви будете робити, готувати людей до сприйняття поданого матеріалу, зацікавити подією, ще до початку заходу. Назва має бути чіткою, короткою, яскравою,  інтригуючою.



2. Мета. Обов’язково продумайте, для чого ви це робите, чого ви хочете досягти реалізовуючи даний проект.



3.Завдання, які ви повинні виконати під час проведення даної роботи (навчальні, пізнавальні, виховні, розвиваючі тощо).



4. Дата, час і місце проведення .



5.Цільова група, тобто, на кого направлена дана робота ( школярі, діти-інваліди, батьки, ветерани, підлітки  схильні до правопорушень та інші).



6. Вікова група (  діти  молодшого віку, підлітки, дорослі та інші).



7.Відповідальний за реалізацію проекту.



8. Можливі консультанти,  помічники та партнери з інших організацій, закладів чи установ.



9.  Сценарний  план або повний сценарій.



10. Ролі чи ділянки роботи та конкретні люди, які реалізовуватимуть їх.



11.Оформлення території, де все буде відбуватися.



12.Озвучення ( продумати необхідні технічні засоби та кількість мікрофонів, їх розміщення).



13.Запрошення. Зміст, форма, кількість. Відповідальний  за доставку адресатам.  Відповідальний  за  піклування про запрошених під час заходу ( зустріч; якщо потрібно, дати можливість роздягнутися; проведення до місця подій;  підтримка дружньої розмови; відповіді на питання; вирішення оргмоментів; турбота після свята; подяка за візит; проведення до виходу, прощання.)



14.  Реєстрація запрошених, учасників, координаторів чи методистів.



15. Оформлення при необхідності відряджень,  талонів на харчування та проживання.



16.Висвітлення заходу  в ЗМІ ( виготовлення і розповсюдження оголошень, запрошення теле-, радіожурналістів, кореспондентів газет, фотографа; написання та подача матеріалу до ЗМІ, представників яких не було).



17.  Кошторис.



18.  Створення позитивного клімату до початку, під час проведення та після заходу.

(Турбота про учасників та гостей, створення гарного настрою, музичний фон, при можливості організація кави, чаю, швидке вирішення усіх організаційних питань  та  інше.)



19. Визначення і шлях усунення усіх можливих перешкод чи недоречностей.



20. Необхідні матеріали для проведення заходу ( канцтовари, меблі, напої, посуд, господарчі товари інше).



21. Можливі опоненти, конкуренти. Варіанти їх нейтралізації.



22. Заохочення для організаторів та учасників (моральне, матеріальне при  можливості).



23.  Варіанти активізації учасників, організаторів та глядачів.



24. Підведення підсумків роботи серед організаторів, аналіз помилок, шлях їх виправлення під час проведення наступних заходів.


Немає коментарів:

Дописати коментар